Kaoshelg på jobb

Denna helg var typ min "vita helg". That means no party. 

Skulle jobba heeeeeela helgen. Såklart på de dagarna då vi skulle ha som mest. Trodde jag skulle svimma av stress. Nu har jag snart klarat av mina 5 dagars stängningar och det känns så jävla skönt. Nu vill jag faktiskt bara vara ledig och göra mina ärenden. 

Annars har jag bara tagit lugnt i helgen. Men denna helgen blir ingen lugn helg. En avskedsfest till Ruben väntar. Längesen jag var på lokalfest faktiskt. 


När jag är Supervisor får alla äta allt. Igår var det så dött så vi stod
Och åt massa kakor och drack kaffe. 


Saknar de gamla effekterna på snap. Snap är så dåliga på de nya nu. 


Helvetes helg. Verkligen. But its over in 2 hours!!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0