I Love you

Tror. Att den enda anledningen till varför mitt sparkonto blir mindre och mindre är pga Zara. Deras skor är så jäkla dyra men de gör de så jädrans snygga så jag tyvärr inte kan lämna kvar de i butiken. Går inte. 

Köpte ett par pumps förra veckan där för 600kr. Lite dyrt för bara pumps men de var för fina för att lämnas. Sen nu idag hittade jag ett par som liknar tre av de paren jag har hemma som också är köpta på Zara. Men en MIX av alla de tre. Den bästa. De fick också följa med mig hem. 


Tror de är de snyggaste klackarna jag äger for now. Vad jag kommer på i alla fall! 


Här är alla mina fyra snörningsskor. Cred till designern asså. But i still hate you for taking My money 




❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0