Hej Max!

Hade världens roligaste pass idag på jobb. Team polisaksson!!! (Policarpio och Isaksson). Vi skrattade åt allt och sa samma saker samtidigt. Tror vi har jobbat för mycket med varandra på sistone. Två supervisors i en och samma skift och vi lämnade en shitty stängning till de imorgon. 

Fick en kund som var hur lugn som helst. Lämnade fram sin macka med en levande Larv i. Den kröp eller vad de nu gör i mackan bland salladen. Fick kväljningar framför henne hahah. Kunde inte hålla mig så äckligt det var. Döpte honom till Max. Kunde inte döda honom så lämnade honom på diskmaskinen. När jag kom in var han död. Linneas fel. Rip Max. You nasty motherf. 


Han kröp jävligt fort också. Slingrade? Vad heter det? 


Världens bästa Ems kom på besök och fick sig lite gratis kaffe. Saknar att ha henne på jobb. 


Igår insåg bäste att jag snart inte kommer vara etta på hans snap längre. Så vi körde spamsnap så vi bevarar varandras ettor. 


Fan massa printscreen bilder haha. Men seeee vad söta!!! De har bett om stt följa mig på insta. Accepterade i hopp om att de ger bort en valp till mig for free. Snälla 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0