Cph

Köpenhamn levererade som vanligt. Trodde att vi skulle va några få men vi var rätt så många. 

Blev massa shotbrickor, drinkar osv. Tuuuur att man kunde dansa där för jag har varit danssugen i flera veckor nu. 

På senaste tiden har vi på något sätt aldrig lyckats ta oss från baren till klubben som varit planen från första början. Borde ta det lugnt med spriten så man är stabil till klubben nästa helg kanske?


Rubens bild. Ser ni Emmas fot som Ruben och Jocke avgudar hahaha 


Skönt att få festa med henne igen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


Gurlcrew. Och ralle 


Joel fistpumpar


Här har vi Emmas fot igen 


Kasper: vi tar foto när jag har ditt hår på mitt huvud. 


Var tvungen att ta foto på mig och honom. För han kunde inte sluta kolla på när jag tog mina selfies på tåget 


En snap skickad till Ruben när han ville gosa med Emma. 

Det var fett dimmigt inatt. Brukar vara van att komma hem från Dk när det är ljust. Hösten är här. 


Vaknade imorse och såg att Ruben hade skickat denna fina bilden. Golle 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0