- 7500

Ja typ. Minus 7500 på kontot idag. Men väldigt bra grejer. Äntligen bokat resa till Filippinerna och ska få träffa Lola igen ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ är såååå glad och sååååå excited. Bara 4 månader kvar. Tror man klarar vintern mycket bättre då :D 

Idag har varit en super B dag! Vaknat till regn. Tvingat mig till gymmet. Lunchat med broder vilket var so delish. Kan äta där everyday. 

Råkade få med mig hem ett par klackar från Zara (ofcourse.....). Mitt 54e par skulle jag tro. Måste räkna om de. Men de var sååå fina. De jag letat efter men priset var lite väl för saftigt. But still. Var tvungen att ta hem de ändå. 




Mama loves you so much 


Oh yes 


Fann dessa på hm och var bara tvungna att prova de. Ball och ha de på halloween eller hur


Pandan var riktigt lame 


Leopard-azz


Köpte mig ett par nya träningsbrallor. Typ de finaste jag äger just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0