Snö????

Okej i know i have a thing for xmas men asså Snö i november månad är väl att ta i. 

Men im Happy anyways! Bara julfilmer och musiken som är kvar. Men det ska väntas till dec. 

Igår kom Chuckie på besök och hjälpte mig med lampan. Vi var som två par retarderade elektriker som kollade på sladden i flera minuter utan att en glödlampa i våra hjärnor började lysa. 

Men efter två timmar- då jävlar var lampan uppe! Nu är det superljust i mitt rum and i Love it. 



So excited haha. Man kan spegla sig i den. 


Bakade den godaste kladdkakan jag någonsin bakat. Kan äta upp hela om jag inte är vore så mätt. 



Yeeeeees 

Hade tom bara ett ägg när man skulle ha två. Kanske inte ska ha ägg at all nästa gång ☝🏻️ 


Var tydligen elak mot Jason vid matbordet idag så fick detta fina brevet under dörren. 


Imorgon kanske jag bara gör smeten och äter den så?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0