Shoppingdag på Ströget

Trodde vi skulle vara här all day men hade fel. Hittade i alla fall världens finaste bomberjacka. Alltid velat ha en i svart men nu hittade jag den i marinblå. MYCKET finare! Det var i en mansbutik och det fanns i XS. Och det var den sista. det var ödet. 

Samma med mina bruna boots jag hittade. Sista storleken i butiken. Också ödet. 


Hur fin??? 


den svarta var också fin men den är för vanlig. 

Sitter just nu i en kupé med jävla ungdomar som pratar så högt. Både danska och svenska. Håll käft era små lortar. Kan inte prata med Chuckie heller för de förstår vad vi säger. 


Vår lunch idag. Båda fick fel burgare. Jag fick massa ost och hennes var stark. Vi kom sedan på att hon hade fått min och tvärtom. Stupid


Dog för skorna och brillorna. 

Nu ska vi hem och jag ska däcka snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0