New babies

Haft en Superlugn och skön helg. Ashley var äntligen i Malmö så vi spenderade nästan hela lördagen med henne 💜💜 

Såklart besökte vi Zara och 98% av alla besök jag gör, går jag inte därifrån tomhänt asså. Klarade nedanvåningen galant och tänkte: tur. Kanske går härifrån tomhänt ändå. Sen kom vi till ovanvåningen... Där hittade jag mina fina bebisar. Lucky nr 56. Love at first sight. 

Och ja. Väskan ville också följa med hem så det fick han


Welcome to your new home babies 💜



Kan inte få nog av de! Och enligt Kasper och Emil borde jag köpa nya och hela byxor. De vet inte vad fashion är. 


Och det här är min nya klocklåda. Så stilren och perfekt för alla mina klockor! Får alltså inte plats med fler. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0