Inte helt frisk än

Är inte 100% frisk ännu. Men tänkte ändå ta ett lugnt pass på gymmet imorgon. Gått över en vecka nu. NOT okay. Man märker fan skillnad asså. 

Haft ett långt pass idag på jobb inklusive kurs. Så är helt trött i huvet. 

Nu får jag inte vara inne på Fb på ett tag för jag försöker ignorera min gamla klasskompis som återigen raggar. Senast var ett år sen. Eller nä i februari tom. GIVE UP. 


Bara en månad kvar tills jag och Emil får rosa hjärtan. Undrar om detta kommer hålla. Börjar bli knäpp i huvet av all spam. 


Såååå fint med alla löv. När ska det va sol så man kan fota??? 


Gooooorgeous 


Hello and welcome to My wardrobe 


Eller svart??? Men har för många svarta klänningar egentligen. 


Mamma sa att hon ska byta till julgardiner imorogn. Woooooooooo 🎁🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0