Black friday

Redan lördag. Och snart är helgen slut igen... Varför går det alltid så fort på helgen. 

Igår var det black friday och det var craaaaazy på empan. Kändes som att hela malmö befann sig där. 

Jag haffade hem ett par bruna mochaboots that im totally inlove with. 

Blev en "lugn" kväll på Möllan med gänget. Blev lite för mycket för mig. 

Älskar de!!!!!


Yes yes yes 



Drack lite mimosa och skumpa och taggade inför nyår 




Här har vi Kasper som är Sexääää i skäggstubb. Tkr ni inte? 


The chucks and kirrero kash 

Han ville itne kissa framför oss så vi blev utkastade 


Piercade mig i Tors för er som unte vet. 

Det var en unpleasant experience. Emma sa att henens fastnade halvvägs mitt i allt PRECIS innan jag skulle gå in. Pch vet ni vad. Det hände mig också. Nu kmr jag inte ihåg smärtan men minns att allt svartnade och ajg blev fan yr. Det var så hemskt. Värre än att tatuera sig! 

Dont ever do it. Men är Fede nöjd och kan inte slita kolla på den. Nu får jag bara undvika att sova på mage (jag somnar bara på mage).


Inlöööööööv 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0