Bday brunch

Längesen man var på kalas på en söndag.

Brukar oftast spendera mina söndagar i sängen, med en film och må dåligt för man är bakis. INTE idag! 

Det var mega mycket snö ute när jag vaknade. För mkt för att vara november faktiskt. 


Ändå fint men det får vänta till den 24 dec faktiskt. 

Vanessa och Olas hus var suuuupergorgeous! Tänk att de bor i hus. Två våningar också. Det var god brunch och god NUTELLAmarängtårta. Men är fortfarande mätt efter den. 


Glömde dock fota resultatet. Aldrig hänt förr. 


Hade KLÄNNING på mig i detta väder. Vågligt va. Bara en tidsfråga tills jg blir sjuk igen.. Det enda mina mostrar sa att jag intr kommer få barn för jag blir steril av att ha klänning i kylan. Pepptalk. 




Här har vi skitungen som skulle skryta om sina 3-4 flickvänner han hade på dagis. Fina namn hade de i alla fall. Mina barn ska heta det. 


Avslutar min söndag med choklad och vampire diaries. Me gusta mucho 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0