We were in Amsterdam!

Sjuuuuukt att vi faktiskt var i Amsterdam denna helgen! 

Vi bokade resan för nån vecka sedan och hade så mycket otur på vägen. Vi var på flygplatsen en timme innan flyget skulle lyfta och sprang genom hela Kastrup och blev blöta av svett. 

Det var supermysigt att vara i Holland bara för en helg med tjejerna. Det behövdes verkligen  

Staden är så himla fin, kanaler överallt och alla människor är så sociala. Låt mig inte börja snacka om le dudes. Piiiii vilka gener de har! 

Totalt har jag fått 17 Tim sömn på fyra nätter. Så ni kan förstå hur jag mår idag. Ankrösten är tillbaka!


Såhär glada var vi 


Tackar Kims selfiepinne så alla kunde få vara med på bilderna 


Natten då vi stack till red light district som var den sjukaste gatan. Man tänker inte på att det finns sånt på riktigt. Bara på film. Men när man såg alla tjejer som poserade halvnakna vid fönstrena och alla män dreglade utanför, så tänkte man: är det här på riktigt??? 


Tänkte köpa denna fantastiska keps 


Vi åt på esprit restaurang igår. Bästa avslutsmaten!! 


Jag lägger upp fler bilder senare. Massor med bilder i luren! Vi tog cirka 1000 bilder (kanske mer) denna helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0