First shift Done

Idag jobbade jag ett 9 timmars skift och jag fick leda hela teamet och leka supervisor. Det var kul men det var så mycket att tänka på. Men jag älskade att styra och "order around" till folket hehe. 

Nu har jag en vilodag innan jag kör samma skift på fre. 

Allt börjar blomma och bli grönt nu. Märkte inte ens när det hände men fan vad jag längtar till sommaren! En månad kvar :D 


Dessa träden kommer bli illrosa till sommaren! 



Skönt att för en gångs skull inte ha skjorta på jobb. 


Fick dricka en extra stor latte med 4 shots i efter jobb för att vakna till. 


Söt vaa. Han heter Olof och vi räddade honom från att bli mosad igår. Kommer ihåg när jag tog hem en snigel när jag gick i 4an en sommar. Förstod inte riktigt varför han dog men kom på senare att jag matade honom med plastlöv... Men vi hade kul när han levde iaf. Begravde honom och allt. Never again. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0