Excited

Klockan är nu 20.11 och jag borde ha lagt mig för längesen (ja det är sent för mig om jag ska upp 2.15 inatt). Solen är fortfarande Uppe och fåglarna kvittrar fortfarande så det blir ju lite svårt att få sömn. 

Är ledig Tors- mån denna veckan oxh tänkte : varför inte ta en weekend nånstans?? Jag menar, vi tjejer har money så det räcker liksom. Det enda som hindrar är jobb men fuck dat shit. Man lever bara en gång. Yolo. 

Så nu har vi kollat runt resor till helgen och alla är sugna på Prag eller nåt Balkan land. HOPPAS det blir av! Annars får jag åka med Kasper till London och se på när Chelsea spelar. Inte så värst lockande men vill bara komma iväg från Sverige ett tag. Vara på andra sidan disken när mina kollegor jobbar. Att jag ska få beställa kaffet och inte göra den. Största önskan just nu haha. 

Annars har jag en lugn vecka framför mig som jag ser fram emot. Känner mig väldigt kreativ och motiverad. 


Invigde mina Dojjor igår. Så kär. 


Killerheels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0