Annorlunda Valborg

Vilken jävla Valborg 2015 tillförde! Blev lite annorlunda i år. Jag jobbade så det blev inget i Stadsparken för min del. Tror inte nån av mina homies stack faktiskt. Men det var bra för det var dåligt väder ändå. 

Hade 6 timmar på mig att ta en powernap men jag kollade serier, åt, chillade och glömde helt bort att jag skulle sova. 

Skulle fira Valborg i Malmö på kvällen men vi tog oss över bron istället och dansade med grabbarna som redan var där. Det var såå lyckat! 


När vi väntade på våra dryck 


Träffade på en medelålders kvinna haha. Hon var cool af. Imorse när man var halvfull och låg i sängen och kollade på bilderna och tänkte: vem är hon? Haha


Selfie right on point. Or not. 


Måste sluta göra duckface på fyllan


Märks att Kim körde all in igår eller? Hahaha


Toaselfieeeee. Tjejerna på toan är alltid vänner man kan räkna med för kvällen. Ger tips om piercingar, tar bilder osv. 

Skit bra Valborg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0