4 timmar to go

Okej. Har fyra timmar på mig att sova innan jag måste upp igen för att jobba. Börjar bli hungrig men har verkligen inte tid om jag ska klara morgondagen. 

Har haft fullt upp sen 7 imorse. Haft kurs i åtta timmar. Och hunnit packa på tre. Har lika många kilon i resväskan som jag hade när jag skulle till Filippinerna i två veckor - 17kg. Har alltså 3kg att shoppa för. Good luck jen. 

Hoppas de andra har plats för mig hehe. 

Har inte nämnt att jag ska iväg. Mycket roligare så. Imorgon får ni nog veta vart jag ska och med vem. OM jag nu lyckas koppla upp mig på nåt nätverk där borta.  

Anyways, måste försöka sova nu. Om vi inte hörs imorgon så hörs vi when im back!! 


Någon som minns dessa underskattade kakor???? Tyckte de var så vanliga när jag var liten men nu när mamma kom hem med de krängde jag i mig de. Cirka 10 år sen jag käka dessa. 


Sämst på att packa 


Blir alltid såhär när jag packar. 


WOOOO 


WOOO FUCKING Wooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0