Last one Done

Äntligen (!!!) har min sista öppning tagit slut. Har inte haft eftermiddagspass på nästan tre veckor snart utan endast morgonpass. Efter att ha öppnat hela helgen (ja tom i fredags) så är jag helt utmattad. 

Jag somnar till så fort jag blundar. 

Som alla vet så ändrades tiden inatt till sommartid. Det tog mig ett tag att lista ut hur fasen jag skulle ställa klockan. Men Sophie sa att jag skulle ställa den på 1.58 ifall den inre skulle ringa vid 2 (då sommartiden ändras). Hon hade rätt! När klockan skulle slå 2 blev deb 3 istället! Ändå coolt.  

Lyckades komma med det försenade tåget och vi öppnade butiken 3 min senare. Tackar mina långa joggingpass på rullbandet.  


Frågan är om man ska behålla denna fiiiiina klänning. Sitter som korvskinn. 




NUUU tar jag "helg" för en dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0