Första vårdagen är kommen

Igår var det verkligen en äkta vårdag! Solen sken OCH det var relativt varmt. Jag broder och Sophie tog en promenad till västra hamnen med lille mynta för lite kaffe och D-vitamin. 

Det var så mysigt. Längtar så mycket till sommaren. På kvällen tog jag ut all skit som var i min garderob. Det är inte roligt ska ni veta. 


Detta är bara 3/4 av vad som fanns i min garderob. Kmr nog ta ett tag innan jag tar in de i mitt rum igen. 


Magiskt 


Hon fick fler blickar och kommentarer om hur fin hon var än en tjej på en klubb 


Myntis


Jag fann massa teckningar jag hade ritat när jag gick i 8an. var försvann den talangen liksom? 


Skiiiiiillllzz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0