En kväll ute i malmö

Igår var det första gången på tre veckor jag gick "all in". Snacka om att vara lättpåverkad haha. 

Vi hade ett alldeles för litet bord för 8 pers trots att majoriten av borden var lediga när vi kom (ralle väljer inte med omsorg). 

Pa kom oväntat efter nån timme och folket runt omkring började komma till vårt bord och fråga om bilder osv. Men det var en specifik kille som kom och försökte ta Min pizza och trodde han var en i gänget och började dricka från Adrians öl. Sen började han anklaga mig för att ha snott hans jacka och Emil frågade honom om han verkligen ägde en 36 storleks jacka från hm hahaha. Jag skrattade så mycket åt denna snubbe. Äkta hipster wannabe Harry Potter. 


Här ser ni Harry Potter wannaben


Tips: säg lite högre än vanligt att du dör av hunger så kanske du får turen och blir bjuden på en pizza hehehehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0