3.02

Gutentag! Eller hur man nu stavar det. Klockan är 3.02 precis nu när jag börjar skriva detta inlägg. Frågar ni er själva "varför är hon uppe så tidigt? Ska hon jobba morgon igen tro?" Svaret är - nej! Jag vaknade för tio minuter sen halvt pigg för jag helt enkelt är van att stiga upp vid denna alldeles föööör tidiga tiden..... 

Bra va? När man äntligen har sovmorgon så vaknar man tidigt ändå. Wtf brain Liksom?? 

anyways så passade jag på att skriva ett fint sms till Chuckie som faktiskt fyller hela tjugotvå (gamlingsalert) idag! Tänk så fort tiden går. Till och med när vi är gamla och gråa och kanske inte ens äger en iPhone (utan nåt mer High tech) så kommer jag fortfarande att skriva fina grattis sms till henne. 

Nä nu måste jag fortsätta sova..


det här var min lunch i förrigår. Blev så mätt och åt desserterna före själva huvudrätten haha. Men GOTT var det! Cheesecaken är gudomlig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0