Saturdayyyyy

Goooodmorgon lördag! Jag har längtat efter denna dagen hela veckan. Nu är det endast två Dagar kvar tills jag blir signad som supervisor! :D 

Har haft en hård träning men teorimässigt har det gått åt skogen haha.. Jag och böcker är ingen bra kombo. 

Är i alla fall ledig hela helgen tack och lov. Behöver sova ut så länge som möjligt och bara chilla. Sommaren har äntligen kommit. Nu väntas massa dagar med 18-19 graders värme. Men TACK Sverige. Och idag är det tydligen Sveriges nationaldag. Hur firar man det? Med tårta? Haha. Fast jag ska faktiskt äta tårta idag :) men först ska jag luncha med ma kollega. så hadeeee 


Vi ska snart boka ännu en resa! Vi åker om en månad. So excitedddddd. Massa sol och bad men främst shopping hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0