Le beach

Nu har sommaren börjat komma fram. Äntligen säger jag! I fredags stack vi till stranden innan 12. Fatta så SKÖNT det var att få ligga på stranden igen och bli krispig. 

Det var dessutom no people så ingen störde och man bara hörde havet. 

Längtar till midsommar. Ska bli en stor fest med pool och mat (fastän jag ej gillar midsommarmat) och massa sköna människor. Får fira med alla jag vill fira med (dock är inte Ashley med). 

Har varit på gott humör hela veckan. Hoppas det inte försvinner. Har så lite pass denna Vecka att det också känns som att jag har fått sommarlov. Wooo


En av mina salamisar (Vi har 8 påsar med salamipålägg hemma för den nyfikne) 


Invigde min limegula bikini eller heter det kanske neon? 


Me gustaaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0