Hello lediga dag

Ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter denna dagen. 

Första dagen på ungefär två veckor jag får sovmorgon och får sova HELA dagen om jag vill det. 

Jag sov till 13 idag. Fortfarande inte återställd efter Amsterdam asså haha. De få timmars sömn vi fick på fyra dygn. .. 

Nu är vi på det igen och kollar resor inför sommaren. Bara en månad kvar innan vi sticker igen (önskade att det alltid var så). Vi lutar oss lite mot Kroatien igen haha. Det var så kul sist jag och Kim var där. Helst vill jag ju Mexiko, Australien, Afrika eller USA. The real deal. Men blir nog lite svårt under bara en vecka. Så får ta bebisdestinationerna än så länge!


Vad tycker ni om mina nya lovers? Köpta från Amsterdam efter att ha provat de några ggr. Men vem kunde lämna de där utan någon mamma? Par 52 folks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0