Grattis vårt avlånga land

Idag eller ja, det var idag för två timmar sen- var det Sveriges nationaldag. tror Inte Sverige firar det så värsta faktiskt. Lite gay om jag får vara ärlig. Lame faktiskt. Faktiskt. 

Det har varit steeeekväder idag. Kände ni också det? Ja probably haha. 

Blev svettig efter två minuter jag kom ut från trappen. Me gusta. Spenderade dagen med soffan (Sophie) i stan och vi lunchade på världens godaste salladsbar (slimfood). Ja, det slår fan café 2000. Trodde aldrig jag skulle någonsin säga den meningen. Men jag är seriös. gudoooomlig Sallad! 

Dumt nog stack jag till Staffanstorp en timme efter så jag kunde knappt få i mig en portion av grillmaten de hade där. Ångrade lite att jag åt en så sen lunch. Det fanns grillad majs, svamp, grillspett, sparris inlindad i bacon osv osv. 


Skulle dödat för den tallriken nu. Ligger i sängen och börjar bli hungrig. 


Efterrätten. Fint jag lagt upp det va? Jag tog lite av vad som fanns på bordet. 


Puuuuuuul och brödet ska vi inte snacka om!


Snygge soffan. Någon som kan gissa hennes ålder? Jag var inte ens nära när jag gissade. 


Godnaaaaatttt Sveriges befolkning. Hoppas ni haft en lika lökig nationaldag som mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0