Glad midsommar!

Vilket väder Sverige bjuder på idag va? Förra året var det omkring 20-22 grader. I remember för jag hade shorts på mig när vi firade midsommar hemma hos Sophie. 

Tror att sommaren kommer senare i år. Är dock van vid detta vädret asså hah. 

Hade en bra öppning idag med danskarna som faktiskt ska stänga ikväll för alla svenskar ska fira midsommar! Snäll chef man har va? 

Vi ska fira med hela gänget i Skurup. Långt åt helvete. Tror inte ens att jag någonsin har varit där faktiskt. Tror jag

Nu måste jag storstäda lägenheten och göra en massa ärenden innan jag träffar upp tjejerna hos broder min. Ha en trevlig midsommar gott folk! 


Blev häpnad över ljuset på restaurangen haha. 


Lilleman när han fyllde 7 i onsdags. Han är sååå stor nu. Önskade att han slutade växa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0