19.03

Har aldrig riktigt hållt koll på kungafamiljen förrän jag fick reda på att prinsessan Sofia once in her Life var med i ph. Jag ba: whaaaaaat. Från paradise till att bli Sveriges prinsessa. Hur fasen gick det till undrar jag??? 

Där rök chansen om att bli prinsessa haha. Kollade lite på bröllopet igår och blev helt gråtfärdig. Så fina tillsammans. 

Nu är jag ledig och ska chilla sönder. Var med Ashley och kim idag och vi skrev ner alla våra släktingar. Eller de vi visste. Och vi kom fram till att vi hade 38 kusiner. Hur sjukt är inte det?!? Känner typ inte ens hälften av de. 

Skrattade så mycket för att mamma inte hade koll på vad hennes syskonbarn hette. 


 Kim har varit ledig i fem dagar och jag har spenderat nästan varje dag med henne haha. Vår menscykel borde connectas but icke. 


Igår var det suuuuupervarmt. Me gusta mucho 


Satt en unge i bussen för någon dag sen. Ser ni hans valkar på armarna? He took fatness to another Level asså 

Nu funderar jag ut om jag verkligen orkar ta mig till Heleneholm för födelsedagsfirande ikväll. Orkar man? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0