Sleepover

Första gången på länge har vi sleepover. Jag Kim och ash. När man var liten kunde man få plats i mitt rum. Men nu när vi är all grown Up så får vi trängas som sillar haha. 

Får sova med öppen dörr så det inte blir värsta bastun. 

Har haft tre sköna lediga dagar och har ytterligare tre dagar till. Längtar inte till jobbet. Inte alls. Trivs att vara ledig. Nästan så att man vill vara arbetslös haha. 

Känns som alla börjar ha sin semester nu när vi har haft vår :( 

Nu väntar jag på att de två ska bli klara med att tvätta sina ansikten. Sen blir det filmdags! 


Alltid ett dilemma när jag ska måla naglarna 


Känns konstigt att ha svarta jeans när det är sommar. Fast det är ju inte riktigt sommar 


Selpiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0