Finaaallllyyyyyyy

I finally got my babies!!!!! Efter flera månaders letande efter just MIN storlek (alla verkar ha storlek 37 tydligen), så hittade jag BÅDA adidas skorna jag längtat efter forever! 

På nätet var de slutsålda, i affärerna, i Amsterdam, i split fanns det heller inga. MEN. Idag tänkte jag: why not. Kan ju kika lite. Hade inget hopp alls när jag tog ett par som liknade 37or. Och det stod 37 på de :O :O Jag tappade hakan och provade de dirr och inom 5 min stod jag redan vid kassan. No hesitation! 

Och vad är då oddsen att de med svarta ränder fanns i min storlek i den andra affären???? Vilken lycka på en söndag va!! 







Såååååå fina. Brukar inte bli kära i platta skor men just dessa are to die for. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0