What a night

Nyårsnatten var en väldigt bra natt. Firade 12 slaget med människorna jag ville fira med (dessvärre utom broder min). Kämpade med att tända tomteblossen as usual. 

Nyårskyssen var annorlunda i år haha. Fina bilder togs, dans utlovades i vardagsrummmet Och massa kramar utdelades. 

Nu är det 2015 och jag känner ingen skillnad. Vi får väl se vad detta året har att bjuda på. 

Bestiefestie 


Ralle photobomba mig


Räzänen

Ralle. Jag. Matilda och mr slisk
Ps. Var major wingman till ralle och matilda. Tack tack 

Dessa sötisar hade två år vid 12 slaget


Ja och emerson var såklart fullast av alla och fick dra hem innan 12 slaget 

Hann ta en bild med broder iaf 


Nyårsmiddag


Myspys med bara brudar 


Happy new yeaaaaar!!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0