Stuck in Kastrup forever

Ja okej, enligt rubriken så kände jag faktiskt så i lördags. Det var storm, jag hade stängning och såklart skulle de stänga bron 1 timme innan vi slutade. What da fack liksom. Jag var beredd att gråta för jag var inställd på att göra drinkar hos broder med fint folk och dra ut i Malmö. 

Men ick! Hade turen och träffade på min barndomsvän. Så vi drog ut i Köpenhamn och festade all night long! Vi hamnade på en klubb som bara skulle spela house (blev otaggad) men de spelade baara Hiphop hehehehehehhehehehe. 

Så ja, tack stormen för du gav mig en bra natt i Köpenhamn. PS. Ni som festar i Malmö borde ta er över bron och festa där ist. Billigare och roligare. JA MAN 


Såhär arg var jag 


Blev tredje hjulet på dansgolvet. Inte kul ska ni veta. Man ba tar upp sin lur och låtsas kolla i den för att undvika att kolla på hur paret dansar. Eh nej tack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0