Spontant

Vilken bra kväll det blev igår! 

Efter 9 timmars arbetspass taggade jag lite till fest. Jag och broder tog en snabbisrunda på Emporia innan vi gjorde oss ready. 

Vi chillade på bar i några timmar innan vi drog vidare till dansgolvet. Och för första gången eveeeeer ville broder med ut på klubb :D vi dansade loss och tog fishshots vilket man inte ska ta så många av kom jag på. 

Vi hade 4 min marginal till att vara nästa i kön och få cheeseburgaren och samtidigt hinna med sista bussen hem. 


Sen väntades skrattattacker i bussen med samma tugga i munnen i några minuter och sälklappningar i luften 



Att vi båda sedan insåg att vi hade skrattat i några minuter och endast tagit två tuggor på LIKADANA ställen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0