5 januari

Visste ni att Malmös största festnatt var den 5 januari?! För deg visste inre jag. Fick reda på det samma dag och
Fick grov panik. Lyckades samla ihop runt 12 pers till en bar. Skulle dra vidare till den stora festen hela Malmö skulle gå till men blev så onykter att jag stack hem när jag skulle lämna min jacka till garderoben. 

VEM står i kö i - grader i 40 min för att gå hem när man väl är inne? Haha. Snacka om att spendera 200kr för en biljett i onödan va? 

PS  ta inte fem fishshots i rad. Det är tydligen 30% i de och inte 15% som jag trodde. Farligt när de inte smakar tequila. Just sayin







När man ser på bilder dagen efter att jag tar strypgrepp om någon, betyder det att jag var jävligt onykter. Ba så ni vet haha. Mitt hemliga partytrick 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0