Birthday 4 steffi

Ännu en lyckad helg! Känns som jag endast bloggar när helgen är över haha. 

Anyways. Vi firade steff i fre och hamnade på KB. Jag som avskyr KB men jag hade kul ändå med en okunnig danspartner hahah! Fattar ni så svårt det är att dansa med någon som inte har någon takt i kroppen hahaha. 

Dagen efter skulle jag chilla och ha en lugn kväll men det blev andra puckar. Vi bestämde oss för att fira steff en gång till på en karaokebar. Best night ever.


Zooooom 


När grabbarna stack ut för några cigg passade vi på att ta selfies. Och det spelet ni ser på bordet är ett skit bra drickspel ni måste testa!! 

Innan vi tog taxi till Kb. Vet inte vad det är för pose sarisen körde här 


Kan inte sluta skratta åt Sara på denna bilden. Har hela luren fullt med hennes miner 

Hahahahha 


Såhär sitter han alltid när han har druckit för mycket. Han kan sitta så hur länge som helst och kolla runt pö vad alla gör. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0