Xmas

Nu är julafton över. All julstress är över. Känns tomt faktiskt. Saknar den känslan när man undrar vad man ska få. Och när alla fina paket ligger framför en. 

Varit så stressad nu med alla paket but now i can relaxxxxx. Sov piss inatt och gick upp 7.30 för att jobba. Tur man fick donuts på jobb OCH dubbelt betalt. 

Klockan är nästan 2am och vi har fortfarande gäster in da house. Skypeat med vår mormor, försökt ta en selfie (hela släkten var inte ens med). Ätit mig fet och gjort nåt nytt- var tomten idag! Sjukaste att jag kunde hålla mig för skratt. 


Love this shit 


Jasons paketet i påsen vs mina 


Mamas art

Vi fick öppna presenterna EN timme tidigare 



Lite mer shit 


Vi gav de bröllopspresent. SÅ nöjd! 


Sooooooon 💜💜💜 

Nu ska man tagga nyår!!! 😁😁

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0