What i got

Fick i princip allt jag ville ha denna julen. 
Är så nöjd med allt. 

Fick trosor, strumpor, presentkort på Zara 😏😏😏😏, pengar, presentkort på cp hora (sephora), skor, klocka, och världens godaste vs parfym jag suktat efter i tre mån typ. 


Juste. Under julklappsleken med gänget fick jag Monicas paket vilket innehöll en drinkbok. Perfekt!!! Ingen nitlott i alla fall. 

Sen fick jag öppna min klapp från Chuckie. Och fick världens chock när jag såg att det var den klockan jag ville ha!! Roseklocka med mörk platta - check! 


Sen så fick jag dessa Jennie Ellen liknande klackar från Emil. Letat efter dessa i ca två år nu och gav upp hoppet. But i gottem Nooow 😊😃
 Par nr 61 errbody


Och igår när vi var hos Kasper ville han att jag skulle öppna mitt paket. Var så exalterad. Sen såg jag vs påsen och tänkte på underkläder först. Tills jag såg parfymboxen. Blev sååå glad. Gått till VS butiken utanför jobb everyday för att ta på mig den parfymen sen okt mån typ hahah. 

Så nöjd Med allt!! 




👏🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Om det bara kan sluta regna nån gång så jag kan inviga mina skor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0