Saturday

Ännu en ledig helg. Min tredje helg i rad nu tror jag. Så jäääääkla skönt. Inte gjort ett skit. 

Igår blev det en lugn kväll med Chuckie. Vi kollade på spionernas bro. Inte så bra med tanke på att jag inte fick någon powernap och att jag var uppe i typ 18h när bion var igång. 

Halvsov genom halva hahahah. Han bredvid mig måste ha tänkt: wtf håller hon på med när jag vred mig hela tiden för att hitta en perfekt sovposition. 


Titta vad fint 


Detta var min frulle imorse. Kunde inte äta nåt annat 


Här är min superfina fläta jag nyss gjorde på bäste. Skit svårt med kort hår but i managed. 

Nu lider jag här medans han lyssnar på fattiga Miriam bryant eller vad hon heter. Uuuuuusch. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0