Mitt 2015 - en snabbis

Brukar göra värsta årsresumeer med massa bilder osv men då fungerade min dator som den skulle och alla mina bilder låg i sorterade mappar vilket de inte gör längre. 

Så det får bli en summering straight outta min lur. 

Var ska vi börja då?.. Har aldrig upplevt ett år som gått så FORT som 2015. Det känns på riktigt som att det var nyår igår. Handen på hjärtat. Som att det var igår vi hade middag med tjejerna hos Kim och avslutade kvällen hos Johan. 

Men icke! Det var 365 dagar sen det. Så nu är det bara en dag kvar sen är det över. Kan fortfarande inte fatta det. 

Då börjar vi. PS. Alla bilder är huller om buller och behöver inte vara från januari framåt. 

Här försöker Kim hjälpa mig bygga upp min älskade skohylla som jag fick i julklapp förra året. Och tro mig. Jag har fyllt den med skor detta året men alla får inte plats för mina skor är för tunga så den rasar. But still 😏😏 



Köpte mig en iPhone 6. Brukar inte vara ett elektronikfreak som måste ha det nyaste men den telefonen var 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻


 8 mån senare köpte jag en vit för svart var inte riktigt min grej (enbart i kläder) 


Jason var tv-kändis 


Åkte limo med dessa nån kall kväll i januari 


I mars månad klippte jag av mer än hälften av mitt hår och var miserable i ett halvår. Ska aldrig besöka den frisören igen och hon var tom min favorit. Inte klippt mig sen dess


Firade ashleys 20 års dag. Kim och jag ska alltid göra detta när Kims mamma tar foto. Just to irritera 


Blev några utekvällar på Harrys and i was so Happy 


Både jag och ungen lärde oss att tvätta (ja jag vet att jag lärde mig sent men nu kan jag i alla fall) 




Blev en del utekvällar i Dk också. Vi blev stammisar på Billy booze ❤️ finaste gänget. 



Jag blev skit gammal 

Typ 



Mitt hår blev ljusare och ljusare för varje månad som kom. Blev orange till slut och inte förrän nu ser jag hur fult det var 

(Inte denna bilden då, färgen var ok där men det fanns värre trust me). 



Vårt tjejgäng åkte till Amsterdam- vår första resa ihop. 


Sen åkte vi till split till sommaren och hade the time of our lives!!!!!!! Sjukaste uppleverna ever 


Badade vid vattenfall som ingenting. 


Den enda fina bilden på oss. Och våra fula trynen syns inte ens haha 


Firade midsommar i en Bondehåla. Men titta vad fint landskap vi har! 


Och kallt var det framåt slutet. 






Jag och Chuckie blev deprimerade i Malmö och åkte till Prag. 
Kom hem, blev deprimerade igen, två veckor senare hamnade vi i Barcelona 

Badade en gång under hela sommaren i Sverige. Värsta sommarvädret ever. 



Blev Supervisor på tre veckor när alla andra fick 2 månader på sig. 


Hittade min Starbucks soulmate 💜 



Åt Lousiana på mf ❤️❤️❤️ såå gott
Texasburgaren fick ingen bild för jag blev fett besviken på den. 


Blev massa utgångar med dessa grabbar 


Lillen opererade sig och jag fick så ont i hjärtat när han sövdes. 


Träffade dessa charmiga grabbarna 


Spenderade massa dagar i detta gym. Mitt andra hem 


Fester hos Kasper i pa's flottiga sneakers 


Hittade äntligen mina beloved sneakers efter att ha letat efter de i Amsterdam Prag Malmö everywhere


The crew 💜


Mötte mitt livs kärlek en lördagsnatt 


Den ballaste snubben på Starbucks. Meet Thomas errbody


Halloweencrew. Jag arresterade ingen tack och lov för alla var änglar och drack med måtta den kvällen vilket jag uppskattar. 


Blev beroende av snap 





Blev svarthårig igen 


Vågade Äntligen pierca naveln efter 8 år 


Det snöade en dag i november månad och man fick ångest. Enda snön vi sett hittills i år. 


Så fort mamma såg snön missförstod hon nog att det var jul så en morgon i november när jag vaknade stod där en pyntad gran redo för julen. 



Blev ännu mer beroende av klackar


Här ser ni mitt 60e par. Goooorgeous honey 


Avskedsfest för Ruben mitt ute i geggan


Fest hos raggarralle


Köpte en ask för jag inte visste var jag skulle lägga alla mina 800 klockor 


Slog alla grabbar i biljard (kan inte ens spela biljard) 


MFF var med i Champions league och vi körde på en nachokväll med Zlatan i tv 


Julfest med gänget 


Nåt djur åt upp min bror 


Hade en skit bra jul här hemma med halva släkten and i got what i wished for 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 

JÄVLAR vilken årsresume. Snabbis my ass. Min tumme krampar nu. 

Det var allt för mig detta året. 2016- come at me 🙋🏻👊🏻👊🏻👊🏻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0