Julklappskris

Endast två veckor till julafton kvar. TVÅ!!!! Hur fasen kunde december månad bara flyga förbi så fort????? 

Måste börja kolla på en gammal julkalender också för årets suger balle. 

Anyways. Endast hittat julklappar till mor och bror och har tre kvar. De svåraste. För mina klappar måste alltid vara något som människan vill ha eller något klockrent. Annars känns det inte bra. 

The moment när jag kom på en helt okej julklapp igår. 



Men blev kluven när jag tänkte lite mer 


Igår glömde en kund sin korg med kläder i. Jag kommenterade att det var en tvättkorg och jag och soffan låg nästan ner på golvet av skratt i tårar. Lite pinsamt för vi kunde inte servera eller prata med kunderna för det blev en tyst minut. 

Skrattade när jag spelade med Jason igår och såg det memorykortet. 


Nelly glömd bort mina skor. Beställde de för en vecka sen. Skickade mejl och de lekte att de inte hade glömt de. Fick de inom ett dygn. Par nr 59! Når jag 60 innan årets slut tro? 


Theyre so fiiiiine 


Och YES. Efter stt ha snappat varandra i hela två månader i sträck everyday fick vi äntligen våra efterlängtade rosa hjärtan. Men båda blev besvikna när vi insåg hur mkt fulare den är än ❤️. Nu är det bara till 100 dagar symbolen 💯💯💯💯💯💯💯💯💯

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0