@joel

Har haft en supertrevlig helg med nära och kära. 

I fredags drack jag lite vin hos broder innan jag lämnade henne för att fira ralleballe med alla grabbar. Så dumt det lät men hon var faktiskt hundvakt ☝🏻️ 

Ralle fick en del sprit och hela hans släkt var där. Avslutade kvällen på klubb 11 (jag som alltid varit skeptisk mot den klubben men det visade sig vara bra ändå). Dansade hela tiden vilket betydde att musiken var okej. Killarna hade VIP bord där alla satt. 



Vinet var oväntat gott. Jag gillar inte ens vin. Men denna får jag i mig utan att göra en min. 


Bild från ralles snappis 



Jag och Chuckie tog en promenad till västra hamnen igår. CP kallt men det var så mysigt att gå i solen. 


Deras koppar är så fina 


Börjar bli van vid vinet nu


Ljuset i badrummet var 👌🏻👌🏻


Tro det eller ej. Men jag vann över alla killar på biljard 🙏🏼🔥 och jag kan inte ens spela biljard haha 



Hahaha. Captured the moment när Chuckie spillde vin rakt in i armhålan på mig


Min kära 


Kan ni fatta ansiktsuttrycket man fick när man såg klockan när man vaknade idag. Händer aldrig mig. Sov som en sten genom hela natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0