Girls night

Igår kom tjejerna över för lite middag och drinkar. Det var såå skönt att ha alla här, reunited ❤️ bjöds på god middag och massa massa vin champagne piggelindrinkar. 


Såsen var to die for. Fem peppar sås


Såååååååp gott! Citroncheesecake


Kändes så vuxet att ha champagneglas och vinglas 


Ralle och min man kom förbi 




RaggarRalle på hugget 



Blev hans wifey igår 



❤️❤️❤️


Träffade Kirre inne på slagt. Kan fortfarande inte förstå att jag stack dit. Gillar inte ens slagt 


Så goooootttt. 


Bäste kom på besök inatt med en jävla massa mat som ni ser. Helt nöjd 

 
Min man 💜💜
Nu är det endast fyra dagar till jul och jag har fortfarande julklappar kvar att köpa. It aint fun 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0