Malmöfestivalen

Det var ett tag sen bloggen! 

Hänt en del sen jag bloggade sist men glömt vad som hänt haha. 

Mf har i alla fall börjat. Har varit där idag och käkade PULIG Louisiana. Sviker aldrig. Åt även texasburgaren i lörd och den var sååå dålig. Blev så besviken. Väntat två år på den burgaren så smakar den plast. 

Anyways. Bokat ännu en resa hörni! Till baaaaarrrrcelona!!! Så jävla excited. TROR det är 4e gången. Trodde det var 5 men guess not. Ska bli så kul! Åker dit med broder igen. 4e resan ihop i år! 

Nu ska jag ha en lugn kväll för första gången på några dagar och jag är ledig i tre dagar. Äntligen. 


Kasper och jag 



Tagit tag i gymmandet igen 💪🏻💪🏻

Den gula var fett nasty. Kokos och lakrits. 



LOVE IT


LOVE IT #2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0