Waitin

Har glömt vilken dag det är idag Flera gånger. Trodde att det var onsdag men blev sååå glad när en kund sa till mig idag att det faktiskt var torsdag!! 

För första gången efter min grova förkylning drog jag till gymmet. Kändes som hemma. Är så motiverad att spendera dagarna där igen!! 

Råkade beställa ett par nya klackar igår. Var bara tvungen. Men just nu är jg på jakt efter spetsiga kilklackar. I know - kilklackar har inte varit inne sen 2009 typ men who the fuck cares. Det är min craving atm och jag ska söka i varenda skoaffär i Malmö! Triangeln är avklarad. 

Nu : 20.03. Försöka få 6 timmars sömn innan jag måste upp och jobba igen.  Pepp :D 


Inte världens bästa bild men ja. Här ser ni mitt bästa försök till att försöka laga rätten till vänster. Tur att den blev god i alla fall hahahah! Min så kallade currysås liknar nåt som jag brukar få ur mig efter en natts festande. 

Någon som vill hyra mig inför catering? Nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0