Rip greys anatomi

Någon som också är besatt av greys anatomi??? Har följt serien sedan start, enligt de har de spelat in serien i tio år! Innebär det då att jag följt de i ett decennium????? Nä i dont think so. Men det kan faktiskt vara möjligt. Mycket möjligt. 

Och idag såg jag en spoiler (brukar aldrig se det men det poppade upp) på avsnittet jag precis skulle se. Ja. Förlåt för er som inte sett den men en huvudkaraktär dör och jag grät som om nån jag älskade dog. Fo real. Jag hurtade och skakade och bölade och sa: dont diiee!!! Känns som alla bra serier kommer till sina slut nu. Även VD ska bli sämre utan Nina dobrev. Varför är man så besatt av serier? 


U like ma new brillzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0