Its ma dayyyyy

Japp. Igår var det min dag! Jag blev hela 22 år! Känner ingen skillnad idag faktiskt. Kanske att jag ser lite äldre och visare ut hehe. 

Firade inte fullt ut igår, blev i alla fall en god chokladbollstårta än en vanlig tårta! Så mycket bättre. 

Jason frågade mig igår 
Vad önskar du dig? Och innan jag ens hann svara sa han: 
SKOR va? Du önskar dig skor?! 
Jag brast ut i skratt och nickade. Ni ska bara se så smart han har blivit. Han blir mer och mer som en människa errday. 



Fick upp denna på min Fb igår. TVÅ år sedan. Jävlar vad tiden går fort... 


Tackade alla mina snappers för deras fina gratulationer 


Hahaha märkte inte Jason i hörnet förrän nu. Han ba: bitch i spit in those balls when i made dem

Just what i wanted 

Nu väntas fem timmars jobb (ja klockan är inte ens fyra på morgonen) sen fixa inför mors överraskningsfest :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0