Free day

Äntligen. Idag är jag ledig. Ligger fortfarande i sängen och har varit vaken sen 7.30 och kollat klart gossip girl. Nu är serien slut och jag vet inte vad jag ska göra om dagarna nu.... 

Som att man slutar umgås med sina vänner känns det som. 

Börjar bli frisk nu så first thing imorgon ska jag dra till gymmet efter jobbet. Slutar 9 så det ska bli såååå skönt att komma till ett tomt gym. Har saknat gymmet så mycket. Jävla förkylning. 


Klarade det fattiga testet vi var tvungna att göra på jobb (göra löv på dryck med sojamjölk minimjölk och laktos. Får damp. Så Viktogt är det inte. 


Har börjat följa denna användare på insta och relaterar till alla inlägg. ser inte fram emot sommaren då alla norska och ja som alla säger (white girls hahaha) beställer sina jävla frappes. Slår vad om att jag inte ens kommer göra de så som de ska va hehehehehehege. Handla aldrig från mig! 

JUSTE. News! Emma har äntligen börjat jobba hos oss :D bara att längta tills chefen sätter oss tms!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0