Fiffi

Idag har vi varit på äventyr. Tog mig först ett morgonbootypass imorse. 

Jag var hos tandläkaren innan 9 och var så nervös. Hatar verkligen tandläkaren. Är typ traumatised efter alla gånger jag besökt de. Var 100% säker på att jag hade flera hål. Men jag hade inga!!!!!! Fatta ni så glad jag blev?! Praaaaaise da looooord! 


Jag och broder tog oss en tur till polska marknaden men jag fann ingenting. 

Sen gick vi loss i fruktaffären. Köpte jordgubbar, apelsiner, citroner, ingefära (ja jag vill inte bli sjuk), kiwi osv. Borde göra smoothie men glömde banan vilket är det godaste när man gör smoothie. Dont ya think? 


Me gusta mucho


Åt sallad i solen. Sååå skönt! 


Blir liiiite motiverad till att skaffa körkort när broder körde idag. Jag borde egentligen. 

Trippinnnn


Borde äga den bilen 


Här har ni fiffiluffi som vi hämtade i tygelsjö idag. Söt Bomullshund men hennes fresh är inte nådig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0