#50

Yessss. Här är mina nya babes! Mina lucky number 50! Är såå inlööööve with them. Kan det inte blir varmare nu så jag kan inviga de?? 





Gud skapade dessa skorna. Jag är fast för skor med snören atm. Vill ha dessa i en högre version. 

Idag visar sig äntligen solen igen och det är liiiite varmare än de senaste dagarna. Bara jobb idag och imorgon sen är jag ledig en dag haha. 

Det enda ordet jag hör från Jason mest nu i dagarna är bae. Och nä inte för den betydelsen som "vi" andra använder utan för förkortning till hans älskade bayblades. Så det enda jag hör är "har du sett mina baes? /var är mina baes? Det är den bästa bae jag haft!" Hahaha så kul att fråga vem? Han svarar alltid med min bae såklart! :'D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0