two days ago

Skulle skriva ett inlägg igår men jag var alldeles för bakis för att ens kunna stiga upp och sätta på datorn. Lördagskvällen hos Kabbe var lyckat. Hela kvällen snurrade men jag mådde bra. Vi hamnade på olika ställen med hjälp av taxi. Men till slut så avslutade vi kvällen hemma hos Rasmus ute i bunkeflo (tror jag att det var).
 
Igår chillade jag med broder som jag inte träffat på två veckor. Hur?! Färgade hennes hår, tror faktiskt det blev svart hahaha! Sen avslutade jag kvällen med bäste man. 
 
Nuuu far jag till chuckieboo.
 
Adde mannen
 
Kirre mannen
 
 
Argumenterade med Pa för han inte ville va med på bild för han inte hade smink på sig. Tror jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0