imma be on top of the world

Am I wrong? Har knarkat sönder låten. Påminner mig om förra sommaren. Bad and good times yes. 
 
Sitter i nuläget i söndriga jeans, croptop och pärlörhängen. Har inte använt pärlörhängen sen nian typ. Kändes like it was forever ago. But I like it. Har märkt att jag kollat på för mkt ph för jag har fått in Ylvas jobbiga svengelska i min text. What da fucking fuck liksom. Dessutom svär jag jävligt mkt på sistone. Vad händor mun?
 
Idag hade jag sovmorgon. Snacka om att sova bort hela dagen haha. Jag orkade inte göra ett skit idag. Att vakna 2 på natten är inte okej. Bäste har fått mig att lyssna på den fattiga festlåten Albatroz. Jag blir så jäääkla taggad inför helgens bravader. Untz untz untz deluxe. 
 
Om en stund drar jag till Emporia med Emil. Ska leta efter pumps och nya pärlörhängen. Oh motherfucking yes. 
 
De senaste dagarna har jag haft groooov pms. Gick runt och var så jävla deprimerad, ville bara sova bort mina dagar, sen var jag arg på varenda människa jag stötte på. Blev irriterad på folk som satt nära mig på bussen eller gick efter mig osv. Igår fick jag reda på varför - det var en jävla fet fullmåne på g. Men nu är det över. Thank god
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0