i said hi, you said hi

Kan inte säga att jag är glad att det är fredag imorgon. Föööör, jag är icke ledig denna helgen nä. Istället var jag ledig idag och är ledig imorgon. Har sprungit everyday denna vecka och känner mig inte piggare ska ni veta. Känner mig sömnigare för varje timme som går. Whats up with that liksom? 
 
Imorgon ska jag kapa av mitt snart 1 meters långa svall. Vet inte ens hur jag ska klippa mig. Får se hur jag känner mig imorgon. Det är på morgonen jag ska klippa mig haha. Kommer bara säga: kör på. I dont really care. Sen ångrar jag mig. 
 
Idag käkade jag middag ute med mor och bror. Och betalat alla jäkla räkningar som gör att man inte längtar till den 25 var månad. From nästa månad kommer jag få lön den sista vardagen every month. Längtar inte haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0